Tisdag = Promenad

Gårkvällen spenderades med alla tre GG's plus Amanda som kommit hit med sin häst Donna, Amanda ska praoa här de 2 nästkommande veckorna så henne kommer ni säkert att få se mer av i bloggen! Iallafall, båda jag & Lina sov över hos Irma på gården igår så imorse fick jag sällskap i stallet, supermysigt. Ananrs har jag faktiskt börjat gilla dessa tisdag och torsdag mornar då de bara är jag och Sten helt ensamma i stallet :) 

Bestämde mig tidigt för att jag bara skulle ta en promenad med Sten idag, kände att han kunde få en dag ledigt plus att det bara är bra att han får sträcka på benen lite extra.  Gick med honom bort till våra sommarhagar som tar cirka 15-20 minuter att gå på en asfalts väg. För engåns skull tror jag faktiskt att det var bra att promenera på just asfalt för det var de enda stälet där de inte var isgata idag!


Här kommer lite bilder på Sten som jag fottade för några dagar sen!

   


Kommentarer
Postat av: Ellinor

vilken söt ponyyy!!! =)

2011-03-08 @ 19:30:57
URL: http://ellinoress.blogspot. com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0