Uteritter!

Imorse hann ajg med att rida både Sten & Rudy innan jag skulle springa till bussen som gick kl 11! Red ut en sväng på båda två och klarade till och med av att trava Sten ute, ensam! Jag är så feg haha, Rudy traskade på som vanligt och är en riktig liten pärla! :) På Söndag kväll kommer Lina hem igen så då kommer hon nog bli glad! Imorgon kväll kanske jag & Irma ska iväg och träna hoppning för Cattis, men de är inte 100% klart ännu.

En annan grej som är 100% klar är att pappa ska köra Sten & Rudy till tävlingen på väsby, ska bli jättekul att ha han med mig för de är inte ofta han hinner!


Denna går på repeat i min skalle just nu, I can't get enough!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0