Marinblått=Ur snyggt

Jag älskar att mixa och matcha! Just nu har jag kommit in i en marinblå period. Tycker det är så grymt snyggt med marinblått. Har som sagt ett marin blått Glen Gordon schabrak och ska inskaffa mig lite mer snygga marinblåa schabrak från Lami-cell och JW (John Whitaker). Ska också köpa ett Rambo ländtäcke när jag har pengar till det samt ett från Glen Gordon. Rambo ländtäckerna kanske ni har sätt, de som skiftar i marinblått, ljusblått och beige. Glen Goron täcket är i samma färg som mitt schabrak, marinblått! + På det här ska jag försöka skaffa mig blåa Soft Up stigbyglar!

Har ni någon speciell färg som ni verkligen älskar att ha till era hästar?


Kommentarer
Postat av: Cornelia

gud vad snyggt! jag måste handla något blått.. det är så himla fint! :D

2011-03-07 @ 15:59:42
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/
Postat av: Cornelia

gud vad snyggt! jag måste handla något blått.. det är så himla fint! :D

2011-03-07 @ 15:59:57
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0