Borta hos Matilda

Dålig dålig dålig uppdatering! Jag är så ledsen för att jag inte hunnit. Igår så var jag först hemma sen drog jag till Matilda och var hos henne i natt. Igår så red vi hennes hästar. Jag fick rida Libistro, Bisse hennes c-ponny som hon har tävlat t.o.m MSVA med och ska vara med i lag-sm nu i sommar. Grym ponny alltså. Han är grym helt enkel. I morse följde jag med henne på hennes praktikplats. Det var kul men jobbigt att gå upp 10 i 6. Vi slutade runt halv 12 så efter det låg vi i soffan och spelade sims 3. Tills vi drog ut till stallet och red barbacka på Bisse och Bonny. Super kul. Vi 2 har det alltid verkligen super! Nu är jag hemma och ska äta lite middag om en kort stund och sedan efter det så ska jag bege mig ut min lilla häst och rida henne!

fina fina Tilda!


Kommentarer
Postat av: tilda

love love love uuuuuuuuuuuuuuuuuu <3

2011-05-13 @ 21:23:49
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0