Hoppträning

I morse blev det bestämt att jag och Irma åkte skulle åka iväg på hoppträning nu ikväll.
Idag så åkte vi iväg till Edsbro och tränade för Micke. Rudy var fantastisk idag. Hon var super att rida, pigg och framåt. Lite bråkig men det då hon går som bäst. Jag hade aldrig tränat för Micke tidigare så var förväntans full på hur det skulle funka och funka gjorde det verkligen. Fick rida henne så som jag tycker hon behöver ridas. Mycket tryck, mycket hand. Fick tips om att jag måste få upp huvudet på henne. Vi hoppade vattengrav som de har där och on brydde sig inte om den alls. Hon bara hoppa över den. Det känns jätte bra inför på söndag när vi ska till Lovisedal, Roslagen och tävla. För där har de ju vattengrav. Vi slutade med att hoppa en bana på 1m-1.10. Inga problem dock var hon trött men kämpade gjorde hon!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför fick inte emma åka med? De är ju alltid bara ni två som åker o tränar hela tiden, enligt bloggen :)

2011-05-10 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0