Lovisedal 15maj

Lina&Rudy
LB Moutain Horse Ponny Cup
Kan börja med och säga att jag älskar min ponny!
Hon kändes lite loj på framridningen men skärpte sig efter en stund. På framhoppningen började hon hoppa när hon hade rivit räcket en gång och efter det så flöt det på. Inne på banan var hon pigg och taggad. Det hela slutade med en felfri ritt som jag är jätte nöjd med! Dock glömde jag vägen därav neddrag på stilen. Hade inga förväntningar och sket lite i stilen. Ville bara komma runt felfritt. I protokollet var det en grej som det skrev som jag satt och log åt ett bra tag. Som övrig kommentar hade de skrivit. Söt ponny! Hihi pinsessan dåå!

LB Regionalt
En taggad ponny på framridningen och framhoppnigen. Inne på banan var det ingen tvekan där heller hon höll ett bra tempo och var verkligen jätte fin. Dock slarvrev hon 2:a hindret lite mitt fel då jag kunde tryckt på henne. Även i denna klass så glömde jag vägen!! Förstår mig inte på mig själv. Blev nog så förvånad när hon gick så jäkla bra så banan bara försvann..

Överlag så var detta en toppen dag men en ponny som just nu ligger på plus!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0