Min framtid med hästar

Hästar har alltid varit en dela av mitt liv och jag hoppas att de kommer fortsätta att vara det även i framtiden! Förutom att tävla så vill jag fortsätta jobba med hästar efter skolan, hellst vill jag såklart rida! Mitt dröm jobb är att rida antingen unghästar, hästar under utbildning eller tävlingshästar i Svergie eller utomlands. Just nu går jag första året i gymnasiet och vi har nu två dagar praktik i veckan, nästa år kommer va ha likadant, två dagar i veckan och året efter det, i trean så kommer vi ha praktik tre gånger i veckan. Jag hoppas att jag kommer kunna hitta en lika bra praktikplats nästa år som jag har nu men då vill jag prova på något nytt, kanske ett stort dressyr stall?! Jag hoppas på att kunna leva på hästar i framtiden och också att kunna fortsätta tävla, vilka är era framtids drömmar när det gäller hästarna? Vill ni bara hobby rida eller jobba med det? Eller kanske sluta rida helt..


Jag hoppas på att kunna ta upp Cakan i lite högre klasser och så småningom även våra andra unghästar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0