Nytt i garderoben!

Den senaste veckan har det kommit en del nya saker till min garderob, det här har jag köpt eller fått:

Soft up - Jag köpte dem idag och hade dem på tävlingen, de finns att köpa i Candy´s ridshop. Jag har samma färg som på bilden, brun/vanilj.



Nytt träns och bett till Garlic - Jag köpte ett från Jacson som jag haar spanat på ett tag. Jag behövde ett till Garlics nya pelham eftersom han och Komplett har delat träns tidigare.


Träns till Toppa - Jag fick ett av mamma, jag tror att det är ett gammalt från Jacson. Svart med aachennosgrimma.

Täcke till Cakan - Jag fick det tidigare men jag har inte skrivit om det. Ett vanligt regntäcke från Amigo för kalla dagar eftersom hennes var för tjockt. Tyvärr så han mamma ta ett mörkrosa innnan jag han välja nått annat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0