Sommar 2011!

  • Jobba på ridläger
  • Lägga ner mer tid på Cakan så att vi kan nå mitt mål att starta 1m i höst!
  • Förhoppningsvis gå på kurs/läger i England med Matilda
  • Tävla massor
  • Bara rida på morgonen och kvällen för att inte få solsting!
  • Rida i piké varje dag.
  • Rida med sköna tjejer varje dag, i sommar kommer Lina, Emma, jag, Johanna, Carro och ibland hoppas vi på att Maya, Salme och Tilda kommer och hälsar på så vi blir ett stort gäng.
  • Jag ska träna massa dressyr för att få bättre sitts.
  • Jag hoppas på att våran gamla tränare från Tyskland kommer upp en helg så att vi kan hoppträna.
  • Börja rida Pina.
  • Åka till Falsterbo?
  • Göra massor av roliga grejer med kompisar, både i och utanför stallet.
  • Ser fram emot att inte mocka när hästarna går på bete.



 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Sen kanske ska jag rida någon helg i sommar!:D

2011-05-11 @ 15:47:46
Postat av: Rosanna

hos er..

2011-05-11 @ 15:48:27
Postat av: Carro

Heeejsan, tänkte bara börja med att jag älskar eran blogg.

Självklart också att jag saknar er.

Längtar juh också till sommaren då vi ska ha lika kul som förra året, hoppas jag på i alla fall :D



Kraaaaam :) <3



2011-05-11 @ 16:50:58
URL: http://skackarna.blogg.se/
Postat av: Maya

fan va fett!!!!! får jag hänga på till falsterbo? :D

2011-05-11 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0