Träningen idag

Idag var jag som jag skrev tidigare på träning i Kvilunda för Kattis. Jag hade med mig Cakan och Toppa men tyvärr så blev det ingen film eftersom jag glömde batteriet hemma. Temat på dagens träning var linjer, reliterade avstånd och serier.

Toppa
Jag började med att rida Toppa och hon gick jätte bra! Hon blev varm väldigt snabbt eftersom hon har så lång päls men hon kändes aldrig säskillt trött. Hon hoppade jätte fint, ibland var det lite svårt att få rätt läge fram till hindrena eftersom hon blir lite kort i galoppen men det löste vi tillsammans!

Cakan
Cakan var fantastisk idag! Vi kom rätt på nästan alla hinder och hon fick perfekta språng! Det finns inte så mycket mer att säga, hon avr helt enkelt perfekt! Och det blev ännu bättre eftersom jag ficka massor av beröm för både min fina häst och min ridning.

Jag red även Garlic och Cormack idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0