Träningen igår

Igår var vi somsagt på Nääs och terrängtränade. Rudy var helt fantastisk igår. Hon stannade inte en ända gång och sprang bara på sidan en gång och det var helt och hållet mitt fel. Tredje gången hon gör det i sitt liv och hon var så duktig. Vattnet var inte heller något problem. Jag ver verkligen jätte orolig för det för förra gången så stod vi i 15minuter för att få ner henne där men igår så traskade hon i nästan självmant. Jag tappade nästan hakan. Min lilla plutt prinsessa var super-duper duktig!
Nu är jag och Irma riktigt sugna på att åka ut och starta fälttävlan någonstans. Fy vad kul det skulle vara!
Bilder och filmer kommer såfort vi får tag på materialet!

Bild från förra året som jag lånade av Mirah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0