Dagens ridpass

Idag red jag(Irma), Amanda och Emma en sväng på volten. Jag red sten åt emma, Emma red Musse och Amanda red Garlic. På slutet bytte vi hästisar lite...
Garlic
Amanda började med Gallan och han gick super! han såg jätte fin ut och Amanda var nöjd.
http://publishme.se/1769250/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
Musse
Musse var fantastisk som vanligt, han är alltid super att rida! Och efter att ha ridit musen kanske Emma blir sugen på att köpa stor häst direkt!?
Sten
Stone var en busig jävla skit ponny! och för första gången någonsin har jag ramlat av honom! bus ponny! Fan va arg jag var! han kändes ganska spänd och "lätt i rumpan" under hela ridpasset och till slut drog han till med en riktig bockning, och han slutade inte så tillslut flög jag:P när jag lyckades fånga honom igen satt jag upp och galopperade och då gick han bra.
söt ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0