Dagens ridpass

Hallå Irma här! det var ett tag sen, jag har tagit en liten paus men nu är jag tillbaka! vi får se hur mycket dock, jag har inte riktigt tid...
Idag han jag med att rida ut en sväng på alla mina ponnyer. Det gick jättebra på allihopa!

Garlic
Jag red ut en sväng barbacka p¨å honom. Det blev mest skritt och galopp eftersom han trav är i stort sätt omöjlig att sitta ner i. Han skötte sig jättebra! Särskilt i galoppen som var helt underbar! handrog inte så mycket idag heller som han brukar göra.

Toppa
Red ut samma runda på henne och även denna gång utan sadel, det blir mycket varmare då. Hon skötte sig jättenra, dock blir hon lite spänd när man rider ut själv i mörkret, hon ser spöken hela tiden. När det dessutom blåser som tusan så blir det ännu värre.

Komplett
Red likadant på henne. Hon var väldigt sterssad eftersom hennes lilla Mary stod kvar i stallet och taktade i stort sätt hela vägen, men annars gick hon super!
Det var allt för den här gången


Irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0