Måndagen

Igår var jag hos Tilda och sov där. Vi var bara i skolan för att göra ett prov så vi kom hem till henne kl 11. Efter att vi hade ätit lite gick vi ut för att rida Bonny och Kiara.
Jag fick prova rida Kiara som är Tildas systers häst, hon var jätte rolig! Vi hoppade även några skutt och hon kändes som en "Irmahäst". Hon sparkade några gånger och var väldigt pigg men Tilda hade fått mig att tro att det skulle vara mycke värre än så haha. Matilda red Bonny och hon gick jätte bra! Hon såg väldigt lugn ut, hon och Tilda passar bra ihop! Jätte söt ponny och jätte duktig ryttade!!
När vi kom in kl 6 satt vi vid datan en stund och sen kollade vi på en skräckfilm, då var jag inte så glad på Tilda längre! Jag hatar skräckfilmer!!

Irma


Jag och Kiara




Matilda och Bonny haha jag är sämst på att ta kort!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0