Snö i stockholm!

Snökaos hemma hos mig så jag får skjuts in till tekniska högskolan för att sedan ta bussen ut till stallet. Har inte kunnat skriva om senast jag red för internetet varit nere men de enda jag kan säga är att det slutade på marken.. haha.. Nej men snart så sitter jag & Johanna på bussen upp till Gryta och då ska vi rocka som aldrig förr, Johanna? Ja om ni undrar vem det är så är det en 17, nästan 18, årig grytatjej som lånat hem Karlo över vinterhalvåret! I somras var hon här uppe och hjälpte till med ridlägrena då familjen har sommarstuga lite längre bort! Ska bli jättekul att hon ska följa med, ingenting blir tråkigt när man är me johanna!

Reseförslag Lördag 20 november

11:35: Du är framme 13:43.
1 byte. Restid: 2 timmar och 8 minuter

  1. blåbuss 676
    11:35 - 12:38 blåbuss 676 från Tekniska högskolan mot Norrtälje. Kliv av vid Norrtälje busstation.
  2. blåbuss 676 ansluter till:

  3. buss 645
    12:45 - 13:43 buss 645 från Norrtälje busstation mot Gåsvik. Kliv av vid Söderby nedre.


 Hehehe, nu ska jag också passa på att berätta om mitt senaste inköp, en mössa! Blev så käär i Headmaster Mirah's pälsmössa så att ajg var tvungen att köpa en egen! Jag köpte min på Åhlens för 299:- och jag älskar den redan, om ni vill veta så har jag den på mig nu ha-ha! :)

Emmaa


Kommentarer
Postat av: Johngunhild

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 11:34:51
URL: http://johngunhild.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0