Dagens!

Hejhej! Skoldagen var riktigt soft, började 08.50 och slutade 12.00! Efter skolan så fick jag och Irma skjuts ut till stallet. Idag så red vi ut eftersom det var ljust när vi kom fram. Rudy och Garlic tyckte det var jätte roligt. Rudy blev som vanligt lite stark men hon måste få springa av sig ibland tycker jag. I morgon ska jag följa med när Emma ska tävla på Rimbo med Sten, som en hjälpande hand och för att det är kul att hänga med på tävlingar. Min kväll kommer bli rätt slapp, ska kolla på Vampire Diaries som är så galet grymt och sedan blir det Idol också! Vampire Diaries kanske det bli nu får se. Och så klart ska jag gosa med min lilla Emmett :) Ha det bra!
Lite random bilder!!

I morse i sidospegeln på min älskde flakmoppe.


Tomten finns redan på Coca-Cola flaskan?? (y)

Min fina Rudy hoppar suuper :D

Good music! :D We R Who We R - Ke$ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0