Emma's Vecko-Schema!



Jag har under en tid börjat fundera på att börja plugga lite på distans och nu så har jag och min familj kommit överens om att det här! För mig blir detta super bra då jag kommer stanna kvar Måndag och Onsdag-kvällar i stallet och sova uppe i Gryta. Då kommer jag även kunna hjälpa till enklare med morgonfodringar, Utsläpp osv. Men jag måste även kunna ta mig i kragen och verkligen göra de som behövs göras på dagarna i skol-väg. Nu gäller det bara att kunna göra en överenskommelse med rektorn också, sen är allt klart! Så detta kommer förhoppningsvis att bli mitt och Stens vecko-schema för några veckor framåt :) !

Vad tror ni om det, har jag missat något?

pusshej/ Emmaa


Kommentarer
Postat av: isabella

tack så mycket :D det gick faktiskt väldigt bra :D

2010-10-24 @ 16:38:37
URL: http://isabellaf.blogg.se/
Postat av: maya

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs blogg!!!!!!!

2010-10-24 @ 17:27:47
Postat av: amelie

fin blogg!=)

2010-10-24 @ 17:41:27
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0