30 April, sista dagen i April

Godmorgon!
Gick och la mig igår innan jag somnade pratade jag med Matilda i telefon. Det första jag gör när jag vaknar är att få ett sms av henne där det står ring mig! Hahah snackar med henne hela tiden.
Idag är det sista April, tagga valborg, eh nej! Som jag skrev på facebook igår. ''Valborg är överskattat, bara massa fjortisar som super skallen av sig'' Jag kanske stannar hos Irma ikväll eller nått för hon kommer hem idag. Så jag ska inte ut och festa nej det är inte min grej, inte på valborg. Sitta hemma och lyssna på typ Taylor Swift och relatera sig till hennes låtar. Det kommer jag nog kunna göra.

Liten Rudy förra helgen på rimbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0