5 positiva saker från tävlingen!

Jag hakar oftast upp mig på det negativa som sker, så här kommer en ego boost! PEPP PEPP PEPP!

  • Jag satt kvar under hela dagen!
  • Fick Sten att sluta bocka när han började, gav mig f'n inte!
  • Tävlade i kavaj, fast jag hatar det!
  • Fick glädjetårar när L:Cn var slut för att allt var så galet bra. GG's tillsammans, Johanna var där, Salme & Maya var där och till och med mina föräldrar var där. allt var perfekt.
  • Fick höra av 2 andra vuxna vilken stor skillnad det var på Sten från framridning och inne på banan. Superkul att få beröm ifrån någon man aldrig träffat förr, detta gjorde mig glad för hela dagen!


Kommentarer
Postat av: mikkis

SV: tack så mkt nu ska ag kolla igenom dem bloggarna sen hör jag av mej kram :D

2011-04-04 @ 19:17:37
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0