Banbygge nästa!


Hej på er alla, såhär snygga är vi just nu haha ;)

Sitter nu i fönstret och lyssnar på musik ifrån Johannas gamla ipod, det är jättekul att höra all ''gammal'' musik och återse alla minnen man har med låtarna haha! Solen skiner och jag sitter i T-shirt & jeans shorts. Livet leker! Ända tills nu har vi två legat i solen och tagit det lugnt. Jag har försökt att plugga, men det höll bara i nån timme sen blev de bara snack..

 

Fick även nyss ett mms av Anna-Karin med banskissen inför ikväll! Blir en superbra bana med många bra bom-övningar så att hästarna håller reda på fötterna ordentligt! Tiktigt behövligt för både Sten & Karlo samt för de andra hästarna med tror jag. Nu står vi bara i valet och kvalet om vi porkar bära ned Vätö's stora mur som vi har fått hit till Gryta. Det är en riktig ''trä-mur'' som är bygd i olika lager. Många bitar att släpa ned till volten men skulle vara riktigt kul att hoppa den , för mig skulle det vara första gången med Sten!

Nu ska jag först släppa ut Martell, Mocka Stens box, Fixa hö-påsarna, och ta in Sten & Garlic innan kl 4 då vi bestämde oss för att börja bygga.. Herregud vad jag inte kommer hinna, see you guys!



Kommentarer
Postat av: Elin

Är alla hästarna dina egna? Om inte vem är din alldeles egna? Toppen blogg btw! =]

2011-04-21 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0