Dagens planer

Just nu sitter jag (Irma) hemma hos Lina, hon håller på att byta om och sen ska vi dra ut i stallet och rida och fixa. Lina kommer rida en av mina häst och Rudy såklart och jag rider Cakan och Komplett sen åker vi tillbaka till Lina, byter om och tar Linas moppe till Norrtälje där vi möter Tilda och hennes kompis Rosanna och äter lite middag med dem. Hänga i Norrtälje helt enkelt.. Det händer inte ofta! Efter det kommer jag troligtvis att sova hos Lina. Vi skriver lite mer senare och lägger upp lite bilder från dagens ridpass men det kommer upp ikväll! Ni får klara er tills dess.


Lina övar inför Idol 7maj, Det verkar tveksamt om hon kommer lyckas enligt Irma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0