Dagens ridning

Komplett
Idag blev det ett ordentligt dressyr pass på henne. I början var hon väldigt pigg och trippig så jag lät henne springa av sig lite först. Sen började jag jobba på riktigt, jag jobbade mycket med övergångar för att få med mig bakdelen, särskillt trav-galopp för att hon lyfter rumpan väldigt mycket i galoppen och går bara på bogen.

Cakan
Det blev en lugn runda på volten, jag ville inte rida ut eftersom hon inte har blivit riden på några dagar och hon blir väldigt tittig då. Det var hon så klart idag! Det tog ett bra tag för mig att få henne att gå in i alla hör och framförallt att hälsa på muren. Det blev mest skritt idag och lite trav

Garlic
Idag blev det bara skritt barbacka på Garlic alltså inte så mycket att skriva.

Jag måste säga att jag tycker att jag var riktigt duktig idag som orkade rida tre hästar fast vi slutade halv 5! om vädret tillåter så blir det hoppning på Komplett imorgon! Första gången på nästan två år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0