Dagens ridpass

Komplett
Jag hoppade tillsammans med Lina och Emma idag och det gick jätte bra! Hon var lite loj i början men när jag provade att höja upp ett hinder till 1m så hoppade hon mycket bättre! Första gången kändes det inte super men när jag hoppade andra gången så lät jag henne sköta allt själv, jag sturyde bara på hindret och då hoppade hon jätte fint! Efter det blev den en skritt runda.

Toppa
Efter Komplett tog jag upp Toppa en stund på volten. Jag tog bort några av hindrena eftersom jag inte ville göra samma övningar med henne. Jag började med att rida mycket på volter och åttor innan jag började hoppa. Hon hoppade jätte fint idag och på slutet hoppade jag tre hinder på 90 cm och hon gjorde det super fint!

Cormack
Jag red honom på volten en stund och jobbade mycket med volter, han var lite stressad eftersom hindrena fortfarande stod kvar.


Jag hade tänkt lägga upp bilder men jag hittar inte min kamera så de kommer imorron, då kommer även en liten banskiss.

Kommentarer
Postat av: melinda

Hejsan

as fin blogg :)

hur är det med dig då? :)

kram

2011-04-14 @ 10:43:19
URL: http://meliindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0