Det är vad du gör som gör dig till den du verkligen är

Ligger just nu i soffan framför TV:n med spotify på datorn. Små kollar lite på fjorton suger som just nu går på canal SF, riktigt rolig film där man verkligen ser hur allt har förändrats på bara några år. Min dag idag var hektisk och jobbig. Vill bara antingen lägga mig i min säng och somna för att sedan inte vakna upp eller ka upp till stallet mitt älskade Gryta. usch usch usch, hatar att känna så här som jag gör ganska ofta tyvvär..

Morgonen började uppe i Gryta där jag gick upp vid 8- tiden efter en mysig kväll med tjejerna igår. Kände redan då att min hals men först och främst mina halsmandlar var svullna och febern hade stigit igen. Ringde Irma och kollade om någon av de kunde rida Sten idag då min ork verkligen låg på noll. Efter de drog jag mig endå ut i stallet och släppte ut några hästar för att sedan mocka och fixa Stenes mat..Vid 11 satt jag på stockholmsbussen på väg till naturhistoriska riksmuseet där vi skulle gå på studiebesök med skolan idag. Jag och Jennifer blev klara rätt snabbt och efter det åkte jag och hade en matte lektion för att sedan dra mig hemåt vid 4-tiden.


Nu är jag helt slut. bokstavligen helt s l u t. vet inte vad jag ska göra för att f upp orken igen, något måste ske, nånting måste få mig att bli sådär överdrivet glad.. frågan är bara vad..


Kommentarer
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

sv: hihi, tack. eller vad, man nu ska säga ?! :)

2011-04-05 @ 19:24:17
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0