Det blir alltid en första gång!

Det finns alltid en första gång för allt och idag var det dags för mig att ramla av Cakan för första gången! Jag hade precis börjat jobba henne och höll på att rulla fram henne i en ganska stor galopp, hon var väldigt pigg idag och när hon är det så vill jag alltid att han ska göra av med lite energi innan jag börjar jobba henne ordentligt. När jag kom in på ena kort sidan och kortade lite så sköt hon upp ryggen i ett bocksprång och sen ett till och ett till, när hon bockar så blir hon en gummiboll som slänger sig åt alla håll så hennes hals försvann och jag flög av! Det var riktigt länge sen jag flög av ordentligt och jag kan avslöja att jag kommer ha en STOR fläskläpp imorgon efter att ha landat i gruset.

Så här kan det se ut när Cakan gör små hopp när hon blir skrämd av Molle t.ex.  det var dock mycket värre idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0