Emma hoppelihoppar



Jumping Garlic
Idag fick ajg äran att hoppa Irmas Jumping Garlic, en riktig superponny med grymt stor galopp och härlig ärlighet på hinder. Fick kämpa som ett djur för att få han att gå i MIN takt och inte bara springa iväg stor galloperad som han är. Jobbade mest mig själv med vägar och självförtroendet , slutade bra som ni kan se i filmen!

Sten
Var super nervig redan från början och visste inte var jag skulle ta vägen.. allt bara snurrrade i skallen och sten bara rusade. Men jag tog tag i mig själv och började som tur rida! Red igenom lite linjer och tog flera vändor på travbommarna för att få honom lugn och stilla. Hoppade sedan en liten bana som kändes bra, hamnar dock fortfarande lite efter i vissa språng men jobbar på det!


Kommentarer
Postat av: Henny :)

SV: Det var så lite så! Åhh, tack så jättemycket =)

2011-04-07 @ 09:54:19
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Elina

Va duktig du är som vågar hoppa andras ponnysar också, såg jättefint ut !

2011-04-07 @ 11:06:45
URL: http://Elinasplace blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0