Gårdagens ridning+Dagen

Igår var det hoppträning och jag var grymt nöjd. Rudy var verkligen super duktig igår och på slutet börjde hon hoppa upp sig ordentligt. Anna-Karin var nöjd med vår insatts så det var verkligen en lyckad träning. Sov hos Irma igår med Johanna, Emma, Maya, Amanda och såklart Irmis! Imorse var vi jätte stressade till skolan men hann ändå. Slutade vid 12 och då körde jag moppe från verkstaden.
Nu sitter jag på Stockholms bussen påväg mot Matilda. Mamma lovade att rida Rudy åt mig idag så får jag slappna av lite och umgås med en av de finaste tjejerna på jorden.

Ha med datan på bussen + iPhone som internet anslutning är ju helt suveränt!
I love Apple!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0