hörde jag påsklov?

Nyvakna tjejer ligger ute i lägenhete med en varsin cola i handen och njuter av denna underbara morgon! Vi har precis kopplat in högtalarna och dunkar musik på högsta volym medans vi kollar på lite gamla sommar bilder. Jag och Johanna ska strax börja klä på oss för att sedan ta en promenix ner till stallet och rida buspållarna! Har man lov så har man, detta är enda gången jag verkligen kan sova ut utan att få några skuldkänslor att jag har massor att göra! plus i kanten är att värmen har hittat hit med så nu är allt på topp!

Idag blir det ett långt dressyrpass för mig & Sten , *johanna och Karlo ska väl dampa runt som vanligt. Kameran är med så förvänta er bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0