Idag har vi hunnit med..

Först vaknade vi runt halv 10 då kollade vi på film, Eclipse hehe! Sedan rörde vi oss mot stallet och tog det riktigt chill idag. Vi hade en riktig photoshoot så förvänta er en bildbomb senare i kväll! Vi rörde oss sedan från stallet mot min pappas jobb som ligger ca 1,5mil från stallet. Körde moppe hela vägen. Vi städade sedan på min pappas jobb som jag gör 1gång i veckan. Vi drog sen mot Norrtälje och stannade på Willys och köpte lite godis och läsk. En snubbe frågade hur mycket min flakmoppe kostade, han verkade väldigt impad över den! Sen nu kom vi hem och ska chilla hela kvällen.
Juste Emma sover här igen för hon orkade inte åka hem!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0