Lite om dagen och nästa vecka

Har precis varit ute och nattat hästarna. Det är så mysigt att natta dem samt släppa ut de på morgonen. Man kommer alltid in i stallet och alla börjar gnägga för de vet vad som är på gång!
Nästa vecka har vi påsklov. Känns som Norrtälje området är lite efter.. Jag ska i alla fall jobba en del under lovet. På tisdag, torsdag och fredag ska jag jobba eftermiddag. Fixa vatten i hagarna, ge eftermiddags hö ute och ta in samt rida. På onsdag ska jag jobba hela dagen. Hela stallet, släppa ut och in och ge mat. Behöver inte ta kvällen den dagen. Skönt! Så får ihop lite pengar denna vecka!
Idag hade jag och Emma det mysigt inne i stan. Köpte skor och tog en glass i Kungsan.

Såhär ser det ut utanför stallet!

I love Lady GaGa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0