Look who's back!


Tjena , hallå heej!

Ursäkta min frånvaro i bloggen denna helg men jag har varken varit i stallet speciellt mycket eller haft något vettigt att berätta om. Mitt lliv pendlar just nu som en berg och dalbana , upp ena sekund fast sedan ner snabbare än man hinner blinka. Det är en riktigt jobbig period i mitt liv som jag absolut inte vill ska dra ner stämningen i bloggen, that's why jag inte har haft orken till att blogga!

Fredagskvällen spenderades för första gången på säkert en månad med några sköna lirare från skolan. Första helgen med tävlings ledigt på ett redigt bra tag = catcha upp med vännerna! Var med Iris, Bravo & Elliot och vi drog iväg in till stan för att sedan bara ha kul och släppa allt o alla.

Imorse droh jag hem för att sedan packa och dra till Johanna och Mattssons som jag är hos just nu! Denna vecka kpommer johanna upp med Karlo upp till Gryta så vi har packat hela dagen och fixat och trixat. Håller på att fixa det sista inför veckan, då vi kommer stanna ända tills söndag ( för mig ). Under denna vecka ska jag rida minst 2 ridpass i dressyrsadel, hoppa minst 1 gång ordentligt och 1 gån gymnastik hoppning inför tävlingen på Rimbo som äger rum på lördag!



 

Lite snabb update från moí, hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0