Man bara älskar det

Klar i stallet. Tog en stund att ta in alla hästar med det gick bra. När jag började ta in dem så sprang alla runt i hagarna nere vid volten. Det såg helt crazy ut. Efter jag hade tagigt in alla så hoppade jag upp min älskade prinsessa och gud så mysigt det var! jag dog lite åt hur perfekt hon var. Jätte mjuk i munnen och framåt hela tiden. Detta höll dock inte i sig hela passet då när jag kom till galoppbacken på slingan så tyckte hon det var himla roligt att dra iväg. Efter den lilla galoppen var hon taggad till tusen och blev stark. Men det är kul att se att hon har så mycket energi.
Nu sitter jag och äter middag i min ensamhet. Är rätt trött så ska väl försöka komma i säng hyffsat tidigt så jag orkar kliva upp i morgon och ge hästarna mat och släppa ut dem och sen ta hand om hela stallet i morgon. Det kommer alltså bli en lång dag men jag kommer stå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0