Mycket gjort

Ledsen för sån dålig uppdatering de senaste dygnen!
Igår var jag i alla fall hos Matilda och red hennes hästar. Red Bisse, hennes c-ponny som hon har tävlat t.o.m MSVA med. Super rolig ponny, honom gillar jag verkligen. Sen fick jag även rida en inackodering som är en övervuxen Connemara på 6år som heter Epok. Mysig kille det med! Vi hade super kul hela kvällen och i morse var vi också ute och red. Hoppade lite terräng hinder.
Igår när jag var ute i stallet så longerade jag Sten & Rudy, släppte de lösa på volten och red barbacka en liten stund på båda två.
Just nu sitter jag i lägenheten ute i Gryta. Har jobbat lite nu på eftermiddagen och ska runt 19 börja ta in hästarna och sen rida Rudy. Red Garlic nyss och han var jätte duktig. Lyssnade på min hjälper och gick i en fin form. Red honom i ca. 40minuter.
Nej men jag hör av mig senare ikväll. Har mycket tid över så bloggning kommer det nog bli!

Ett stycke Garlic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0