Ridpassen

Rudy
Som jag skrev tidigare, idag körde jag en riktig genomkörare i dressyren. Hon var i början jätte fin förutom när jag ville flytta henne för vänster skänkeln och hon inte ville. Då står hon på bakbenen och skjuter sig framåt. När hon bårkat lite så började hon gå jätte fint igen. Hade en stadig form från halt till trav. I galoppen blev hon hög och drog lite mycket. Tog då på en gummisnodd och då blev hon jätte jätte stark. Så tog av den och jobbade så gått det gick i galoppen. Hon blev finarfe mot slutet.


Garlic
Gjorde lite samma grejer med han. Körde igenom i dressyren. Han var jätte fin idag. Lyssnade på mina hjälper och flyttade sig fint för skänkeln i båda varven. Gick i stadig form i övergångarna och gick att korta/länga. Super ponny helt enkelt.

Ibland är det verkligen skönt att rida en sån välriden häst som Garlic!


Kommentarer
Postat av: R

Hej jag behöver HJÄLP!

Hur gör man en egen design på ens blogg?

Jag tror att ni kan!!!

Kan ni hjälpa mig?

maila: rosanna-welander2hotmail.com

TACK!:D

2011-04-29 @ 21:34:27
Postat av: Rosanna

Hej jag behöver HJÄLP!

Hur gör man en egen design på ens blogg?

Jag tror att ni kan!!!

Kan ni hjälpa mig?

maila: rosanna-welander2hotmail.com

TACK!:D

2011-04-29 @ 21:35:01
Postat av: Anonym

OJ det ska vara @

2011-04-29 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0