Svar på kommentar!

Lisa - Fin bild! kul med träning. Hur gammla är ni tjejer? :)

  Svar: tack! :D Jag (Irma) har precis fyllt 18, Lina är 17 och Emma fyller snart 17. Jag är alltså 93a och Emma och Lina båda födda 94 :)



Johanna - Fin blogg! Jag märker att ni har ganska många hästar, hur många rider ni ungefär per dag? :)

  Svar: Tack så mycket ! :D Jag (Irma) rider runt tre hästar varje dag och så rider jag även på praktiken. Emma rider 1-3 hästar beroende på hur mycke tid och ork hon har och Lina rider oftast 1 häst men ibland mer hon rider också ibland på sin praktikplats.



Det är jätte kul med kommentarer och frågor på bloggen! Det vill vi gärna se mer av! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0