Tävlings resultat

Rudy LC
Innan jag kom upp till framridningen så stod hon på bakbenen och var väldigt jobbig tills hon fick gå så snabbt som hon ville.. På framridningen var hon fin och lyssnade jätte fint. Hon var lagom taggad och härlig. På framhoppningen var det jätte trångt och jag tyckte det var jätte jobbigt att vara där inne. Så hoppade lite snabbt och gick sedan ut. Inne på banan var hon underbar. Hon hade ett superbra tempo och hoppade fint, tog inte i så som hon kan men jag är så nöjd med henne. Detta gav en 2:a placering. Blev så glad!

LB
Hon var fin på framridningen och lyssnade även här bra. På framhoppningen så hoppade hon fint på räcket och sen på oxern stannade hon. Jag blev jätte osäker innan hindret och slutade rida och blev spänd. Tog det igen sen och 3:de gången blev jag riktigt sur och red ordentligt och då hoppade hon jätte stort och bra. Inne på banan så var hon lite trött men hon hoppade helt okej. Petade 5:e hindret. Men jag är även nöjd här eftersom hon inte stannade inne på banan.

Om jag ska säga hur dagen var överlag så säger jag bra. För hon hade mycket tempo framåt och lyssnade bra på mig. Blev inte allt för lång och stark. Vi tar ännu mer nya tag nästa helg!

älskade fina ponny vad vore jag utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0