Torsdag 28 april

Gårdagen var väldigt jobbigt  och krävande för både mig & Lina. Det var vissa grejer som tog riktigt hårt vilket gjorde att ingen av oss har haft orken eller viljan att blogga. Ni skulle bara bli trötta p att läsa om allt negativt som hänt de senaste timmarna, minutrarna och till och emd sekundarna.. Fast i slutändan visade de sig att allt inte var såå himla såligt ändå, de är bara livet.

Vaknade upp hos Matilda imorse och red hennes hästar. Jag (Emma) fick prova att rida Libistro som är hennes c-ponny som går MsvA och Lina red Bonny sen Matilda red Vince. Bisse var riktigt tuff att rida , man tror inte att de finns så mycket krut i honom men jääklar vikken ponny! Efter ett tag fick jkag hoppa upp på Vince som är en D-ponny opch liiite mera min storlek. Han var bokstavligen underbar att rida! sög riktigt på hinder och var mjuk i ridningen. After all var alla 3 tre hästarna helt underbara, och Matilda har verkligen hittat rätt och riktigt bra ponnysar!

Vid 4-tiden kom vi ut till Gryta igen. Jag hoppade upp på Sten barbacka och sänkte hindrena på volten. Sedan hängde jag min jacka och slängde fram lite läskiga saker som jag hoppade barbacka. Gick riktigt bra! Tränade korta svängar och allt gick super. End of discussion.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0