Vill/ska köpa!!

Nytt bett - Till Garlic, ett pelham som är beställt och förhoppningsvis så kommer det nästa vecka. Jag provade ett som jag lånade av Tilda och det funkade super på honom!

Nytt träns till bettet - När jag får det nya bettet så måste jag också köpa ett träns till det av tre andledningar, garlic ska gå med sitt nuvarande tredelade bett på volten, på hans nuvarande träns är det remontgrimma och den funkade inte med pelham bettet och Komplett har samma träns och hon ska ha tredelat.
Så här bra kan det gå med pelham:


Soft up - jag funderar på Soft Up stygbyglarna, jag tycker att de är as snygg och vi får snart in dem till Candy´s, tyvärr är det väldigt dyra så jag är inte säker på om jag vill lägga ner så mycket pengar.

Träns till Toppa - Hon har ett jätte fult ihopplock men jag kommer nog inte köpa ett nytt eftersom hon ska säljas. Det är ingen jätte bra bild men tränset är svart, brunt, ljusbrunt, rundsytt, sytt med vit söm osv.


Nya tävlingsschabrak - Jag har inte så många så jag vill ha fler, men har tyvärr inte så mycket pengar.
Det här vore inte helt fel:


Latex tror jag att det heter - Som man sätter på bettet för att det bygger upp det lite på hästens svaga sida, det blir då lite lättare att få hästen att ta stöd på båda sidorna av bettet. Det står högt på min lista! Jag ska ha det på Cakan.

Kommentarer
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

Vilken fin hoppbild! :)

2011-04-18 @ 00:14:05
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0