Min dag

Idag har jag varit i stallet hela dagen och praktiserat. Det har gått jätte bra och jag har fått göra lite allt möjligt. Red Lakritz i 55 minuter. Började med att skritta ut en sväng och gick sen ner på volten och jobbade. Mycket volter och att få honom ut i hörnen då han faller in i hörnen. Han lyssnade bra på det och var jätte fin. Övade på tempoväxlingar i traven som han har lite svårt för men vi ska nog få till det. I galoppen blev det mycket att få honom att gå stadigt på ett volt spår. Han var duktig och började i slutet gå lite stadigare. Avslutade passet med avtravning i lågform och lågt tempo och skrittade sedan ut en sväng. När jag red Rudy sen hoppade jag upp barbacka och red i 30minuter. Jobbade henne lite och flyttade henne lite för skänkeln på Skogstorps vägen. Nästa vecka ska jag börja trava henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0