Stallet idag

Efter så mycket längtan så fick jag äntligen pussa på min fina prinsessa. Men innan det så hjälpte jag Irma när hon hoppade Cakan och jag fick äran att skritta fram henne. Satan va feg jag blev haha. Var så annorlunda med storhäst. När jag rider ponny är jag tuff och vågar göra saker och ting från första början. T.ex när jag ridit Matildas ponnysar har jag inte varit rädd eller så jätte osäker. Men nu var jag det. Får se till att få bort det. Tog lite bilder på Irma och Cakan som hon får lägga upp sen när hon skriver. Efter det så hämtade jag Rudy. När jag gick från hagen så gick Irma med läger tjejerna till valack hagen och alla sa. oh my god vilken fin, gud va fin, kolla va fin hästen är. Jag lös av lycka. Fina pluttisen. Sen gick jag med henne i ca 20 minuter. Possetiv och glad var hon hela tiden. Åh vad jag saknat henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0