-


Garlic
Jag red Gallan på volten tillsammans med Lina och Emma och jag är tyvärr inte alls nöjd med det ridpasset. Han var jätte stark och ville inte alls sammarbeta. Jag hade satt på dressyrsadeln för att jobba lite men det blev mest grunder för att få honom och lyssna och på slutet gick han lite bättre.

Toppa
Red ut själv på henne och hon gick super! Det känns jätte bra inför helgen! Hon lyssnade bra och gick jätte fint. Jag red ner i runes kurva och vände där, det är den ända vägen som vi kan rida just nu.

Cakan
Hade tänkt rida ut själv på henne men jag mötte våran granne Anne som skulle rida på samma ställe så vi red tillsammans. Cakan gick ganska bra, hon var lite spänd och hon orkade inte korta sig så mycket så hon hade lite svårt att hålla sig i samma tempo som Annes häst. Men annars gick hon jättebra!

Komplett
Jag red ut en lugn runda i skritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0