Livet leker

Idag hoppade jag över att rida. Det är kallt och jag måste göra klart lite skolgrejer.
Ska snart sätta igång med det, först ska man bara kolla lite bloggar och sånt där skojjigt! Samt lyssna på Born This Way - Lady Gaga hela tiden + Yeah 3x - Chrish Brown. Det är mina låtar just nu, verkligen verkligen, de är grymma! Ska hoppa i säng rätt snabbt efter jag är klar då jag är grymt trött. Men annars ska ni veta att livet är rockigt bra just nu. Lever för varje dag och jag ångrar inte en sekund av det. Det är knasigt, äckligt, sjukt bra!

I morgon hör jag av mig nån gång sent på kvällen. Efter stallet alltså.
Ha det super nu alla där ute.

Bild på mig och super mysiga och fina Russin från våren 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0