nyyy hårfärg

I brist på annat så var jag och fixade håret i morse. Slingade det ljusare och klippte lite, är super super nöjd! Idag går det inte att rida.. Irma messade mig och sa att det är isgata överallt. Jag vill då inte riskera att hon sträcker sig eller gör sig illa på något annat sätt så kan inte rida.. Sjukt jobbigt eftersom jag ska tävla om 1 vecka. Så idag åker jag inte ut förens ikväll när jag har kvällsfodring. Mamma och jag ska åka in till Norrtälje igen och fixa lite små saker så jag tar en seg dag idag. Nu väntar jag på mat som värms i mikron och lyssnar på denna grymma låt.

Hörde den igår när jag såg på de nya avsnittet av Vampire Diaries.

nyyy hårfärg där också, rock'n'roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0