Sten & Rudy



Sten idag:

Åh min Stjärna är ju bara för bäst. Gick riktigt bra idag med , ökade och minskade galoppen på lång/kort sidorna osv. Jobbade mest för att få han lite trött hehe. Efter ett tag kändes han lite tveksam på vänster bak men han var inte halt eller något. Halkade bara omkring VÄLDIGT mycket.. MenMen snart är snön borta och då rockar vi ännu mera! Det har aldrig känt så bra som nu kan ajg meddela :)



Rudy idag:

I början var hon väldigt fin och super. Hon arbetade jätte fint i skritten sen skulle jag börja göra lite öppnor och slutor. Tror ni inte att skit ponny inte hade lust överhuvudtaget? Hon gick och små hoppa och reste sig smått. Jag försökte verkligen vinna över henne med hon var verkligen inte på humör.. Hon fortsatte med dessa fassoner och det blev inte lättare om vi säger så.  I galoppen var hon helt okej. Stark och pigg ponny var det idag som verkligen hade ett sto humör. Men det gillar jag med henne.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Har ni inte broddade ponnyer? :)

2011-02-27 @ 20:41:53
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0