T O R S D A G

Idag blev de en lugn ridtur för mig och stene :) Jobbade lite lösgörande samt galopp-fattningar uppe på volten sen så skrittade vi faktiskt ut i 15-20 minuter! Hatar verkligen att rida ut så får ta och ge mig själv en klapp på axeln för det..känner mig så sjukt osäker ute i skog och mark! ETT MÅSTE ATT TRÄNA BORT! Men men för 2 månader sen skulle jag aldrig sitta barbacka och stegra på lille Garlic men vad gjorde jag igår? haha kul att man tar sig framåt med sina ''rädslor'' iallafall! ¨

Just nu har jag precis kommit hem och sitter och väntar på att Andreas ska komma hit! Vi får väl se vad vi hittar på men blir säkert suuuuuuuuuuper trevligt iallafall!



pussar från en glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0