Tävling i morgon!

I morgon åker jag och Irma iväg till Stäket och startar våra första starter på Garlic och Rudy. Irma ska även ha med sig Toppa också. Jag ser verkligen framemot att få komma ut och börja tävla igen. Har inte hoppat henne på ett tag så får ta morgon dagen lite som det kommer. Förväntar mig inte att hon ska gå super bra. Men en snygg ponny har jag i alla fall. Här kommer i alla fall mina startnummer inför i morgon.
L:C startnummer 32 av 41 starter.

L:B startnummer 14 av 25 starter.


Nu ska jag packa ihop mina tävlingsgrejer här hemifrån och om ett tag åka ut till stallet, ta in hästar, fixa med Rudy och sen umgås med Irma innan vi går och lägger oss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0