Tävling inställd för min del!

Jag gick upp kl 4 imorse för att vara klar när vi skulle åka kl halv 6 men så blev det inte. Allt var klart tills dess att mamma skulle köra fram transporten och jag var på väg ut med Intruz! Då märkte vi att bilen läckte olja! Vi kunnde alltså inte åka med den och det är den ända bilen som är tillräckligt stark att dra den stora transporten. Så vi fick tänka om och ta den lilla transporten. Men tyvärr så är den för liten för Intruz och klockan hade blivit så mycket att Cakan inte han till starten så Mirah skulle åka själv med Cormack. Efter att vi hade packat om allt och var klara och åka igen så visade det sig att bilen inte startade! Efter att ha försökt få igång den ett tag så skulle vi byta bil till Mirahs men den hade punka!! Alltså, ingen tävling!! :(

Mer uptade kommer senare nu när jag är hemma hela dagen och laddar för imorgon när jag ska tävla Garlic och Toppa. Hoppas på att vi har bil tills dess!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0