Hemma!

Blev hemma idag. Så idag har jag tid att blogga! Om jag nu kommer ha något och skriva om.
Vill inte att ni bara ska få höra på hur eländigt allt är haha. Ska ta tag i situationen idag tror jag. Sen ska jag komma ut till stallet också på något sätt. Vet verkligen inte hur. Det får väl bli när pappa kommer hem i så fall för mamma(som är bäst) är borta hela dagen och kvällen. Så idag tänkte jag förutom att blogga, att jag skulle göra lite skolarbeten och skicka iväg lite mail till lärare så de kan säga lite vad de ska göra när jag är i Thailand så jag får det gjort. För nu är det snart bara 2veckor kvar tills jag sticker. Trodde det skulle vara jobbigt att åka men nu vill jag inget hellre än att åka här ifrån. Nej nu ska jag äta frukost.

Cause you had a good girl good girl girl
Thats a keeper
You had a good girl good girl but
Didnt know how to treat her
So silly boy get out my face


Kommentarer
Postat av: Emma - En allroundryttare!

SV: nej den här modellen var riktigt ful :P

2011-02-24 @ 11:20:30
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; ja, dom är jättefina ! Skulle vilja ha ett par bruna :)

2011-02-24 @ 11:49:19
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0