Dagens ridning

Dagens ridpass
Jag och Rudy red ut tillsammans med Irma och Emma. Vi skrittade bort till janmyren via Skogstorps vägen. Sen red vi en stund på janmyren. Det var sjukt mycket snö där och Rudy tyckte det var lite jobbigt att gå i den höga snön. Vi skrittade ändast på åkern och red sen upp på vägen igen. I kanten av vägen kunde man trava och galoppera så det gjorde vi. Rudy tyckte det var jätte kul! Satt barbacka idag, så mysigt. På vägen hem mötte vi Anna med Kulan och red en stund med henne. Rudy var jätte otålig och ville inte stå still alls när vi väntade på att Anna skulle hoppa upp. Men annars så jobbade hon på bra idag. Det är så kul att rida henne när hon är pigg och glad!

I kväll vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på. Får helt enkelt se vad som faller mig i smak.


Min fina fina fina prinsessa hösten 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0