Film,film och mer film!

Som Irma skrev tidigare, hon och jag var och såg Welcome to the Rileys idag inne i Stockholm. En grymt grymt bra film. Kristen var helt helt fantastisk i den här filmen. Jag menar det hon var verkligen helt grym! Ja, jag avgudar henne, så himla ball tjej. Se filmen, för den är verkligen verkligen se värd. Jag tänkte faktiskt nu ta och sätta igång en film med Kristen i som jag laddade ner igår, hehe. The Yellow Handkerchief från 2008. En film jag inte sätt som hon har en roll i. Så det blir en sen fredag kväll för mig och sen ska jag sova halva dagen i morgon och städa resten och sen klämma in att åka ut till stallet och träffa mina Girls och ta med dem hem hit!

Trailer för The Yellow Handkercheif. Jag förstår knappt själv vad den verkar handla om men läste bland kommentarerna på youtube och folk sa att den va super, såå nu blir det mer Kristen-movie time för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0